..... i'm under construction......

Friday 17 June 2011

SWEET!!!!

      Lama x update blog..  arini excited nk update sbb for the first tyme jadi kat aku...

AL-KISAH~

      One day whole family aku except for my along p window shopping kt queensbay mall.. for org penang yg xtaw queensbay kt mna kte sepak diri sendiri! for outsider yg xtaw, anda dimaafkan yew.. heee~

      Pas pnat jln kmi p food court kt qbay tu.. tgh meng'order' makanan masing2 aku terperasan bancik tgh sembang ngn sowang mamat tu.. xkesah la dye tu kadang mmg ramah sket.. 

       After mkanan bancik dh siap dye mai dok sebelah aku.. terkial2 aku tgk dye.. pesal lak dh.. den bancik bagi gumpalan tisu kt aku... aku ingatkn tisu kosong. aku letak ats meja.. cpt2 dye amek letak dlm tgn aku.. aku igt tisu hingus... yekkk.. aku marah la... meh aku selitkan dialog kami... kekeke

???? apa ni bang! (lalu mencampakkan ke atas meja)
(tergopoh2 abangcik kutep) amek la!
tamo ar! tisu pa ni?!
pssstt... abg tu bg kt ateh.. bukak diam2
erkss??? (aku pon bukak la tisu tu lantass.....) bwahahahaha!

      nk taw mende?? jeng..jeng..jeng..

abaikan yg comot2 tu sebab adek mls amek tisu lalu mengelap disitu  -.-"
      Kuang2.. fes tyme kot dpt mende mcm ni..hak3.. old skool tu tules ats tisu den passing2..is he lives in 70's? hehe.. ak tunjok kt mama aku. mama soh aku buang.. aku pon buang la... tp sempat aku koyak den tangkap gambo.. cte hot ni.. nk dijadikkan bukti kt kwn2 aku..kang depa xcaya.. keke..

      Im sorry for him.. cian dye.. bg aku kalu nk kenal ckp la depan2 (yeka? dpn2 pon aku xmau..hak3).. tp kalu style ceni an aku rasa mcm aku plak yg terhegeh2 nk mcg dye.. ofcos la kn sbb aku yg kna kol dye dlo.. kalu x cena dye nk taw no aku kn?

      Rsa mcm romanik je kn...kalu dlm drama la yg kte taw they live hepily ever after.. ni reality yg aku xtaw dye mcm mna.. but still... u r da fes person doing like dis to me.. thanks incik hafiz!! at least aku mrasa orang pas2 tisu kt aku mcm dlm drama.. kui3.. ampa ada ka rasa?

      trasa diri aku lawa plak.. slalu dlm dramakan org yg cantik2 ja dpt ..wakaka.. lantas tyme balik pon aku snap gambo aku cpt2 nk tgk lawa ke x an.. perasan pulak dh...ekeke

ala chanteknya dye~ hak3
SATU LAGI!! YEAAAHHH....

kembang2..

sila abaikan suasana bilik aku n bygkan kt blakang tu ada bunga byk2 yew.. mls edit..  ^^

4 comments: