..... i'm under construction......

Sunday 4 December 2011

mari joli-joli


sempena hari menghabiskan duet tabung
(50rm je pon)
bapak duet singgit-singgit je banyak.. hampeh tol bawak p belanja.. haha
duet tu actually nak p KL
tapi plan tak menjadi so apa lagi....




kegembiraan terpancar bila makan?
jangan terpedaya..
makanan tak sedap!
band kedai ni



kami marathon cite
tengok twilight breaking dawn and ombak rindu

TWILIGHT
ok bella punya wedding dress sangat cantik
untung la dapat pakai dress USD 35 000

suka tengok part belakang punya.. nice!
OMBAK RINDU..
seperti biasa..
novel akan lebih best dari movie
sapa ntah hasut aku citer ni bes!
ggrrr..
aku rasa macam nak betolkan tudong si maya karin ni
seriously.. depa tadak coordinator baju ka?
ke coordinator dye tadak sense of muslimah fashion?
nak buat nampak kampung pon tapi jangan la sampai gitu
izzah dalam novel tak sebegitu ok

boo izzah!
tak sedih langsong
tambah2 ada mamat belakang kami dok wat lawak


joli tengok dua movies ja?
ia takkan lengkap tanpa karok
haha..

ok! aku over
masa ni dok lagu sori-sori (SUJU).. joget habes akak aku ni
saat yang aku ternanti-nanti every year..
prosperity (betul ke aku eja?) mekdi!
malangnya sold out.. bongek la mekdi TC ni..
 tapi dapat curly fries dye pon cukop..

nyummy!
kegembiraan aku sampai disini sahaja
balik tros daftar subjek for next sem yang sangat-sangat-sangat
ANNOYING!
-data not received-
berapa kali daa aku aku mau tekan refresh
UMP sila tingkatkan trafik anda ok


No comments:

Post a Comment