..... i'm under construction......

Tuesday 28 February 2012

angin petang~


aku ni bukan rajin turun jogging pon walaupon sekadar jalan2 pusing UMP.
but arini terpaksa jua ku gagahi kakiku untuk turun..
ini semua kerna ........

adala.. nanti2 aku bagitau sebab apa..
maleh aku gtaw reason apa sebab nanti kaer baca entry aku then ejek2 aku..
betul tak kaer...? >.<
ok kaer aku dah masokkan nama ang dalam blog aku.. kekeke..

jaoh dari tujuan asal, kami pon sekadar jalan2 cuci mata tengok jantan (?)
kekeke..
*sila klik gambaq untuk besarkan image



kami budak baek..


ampa bajet sweet la tu.. booo~ ^^

aksi comel effa



tengah berjalan menuju ke gelanggang futsal tiba2..
tadaaa...
jumpa lagi dia (si baju merah) \(^-^)/
ada jodoh ni.. wink2



ok.. aku boleh diiktiraf sebagai stalker..
scary~
i'll stop...
oneday.. bwahaha


gambaq kat atas ni namanya jubrey..
orang yang setia memanggil aku baby girl dari awal sem..
mau kena taboh dengan gegirl dye baru taw

ni malas bila suruh laki pandang kamera..
semua tanak kalih.. huh!






this is my sexy brother in law, Anas..
abang dye, Kassim sangat ensem!
yawww..

shy2 plak my brother in law ni..

ok setakat ni ja koleksi gambaq laki aku yang aku boleh tunjuk..
nanti aku memperbanyakkan lagi koleksi aku ye..
^^


2 comments:

  1. weh sapa itu baju merah. awat tak ambik gambaq bagi nampak muka dia. buat suspen betoi lah.. aku nak taw ni.bhahahaha

    ReplyDelete