..... i'm under construction......

Thursday 12 April 2012

HAPPY BORNDAY RAIHAN!!


birthday rehan telah tiba..
kami plan buat sesi culik-menyulik..
wuhuuu~
aku and partner jahat aku, ayu decoy dia ke kedai ah seng..

tiba2....
sreeett.. (bunyi keta)
sukkkk~!
sumbat dye masok keta..
"tolong2"
 raihan menjerit..

haha..
tu dia bukan main lagi aku reka cita..
padahal payah gila nak mencolek budak ni..
dah la nak p kedai ah seng pon bukan maen payah nak suroh dye keluaq..
rasa nak tumbok ja!

sesi pergelutan berlaku di dalam keta..

yeah... berjaya tutop mata beliau..
tapi kami silap satu benda..
lupa pulak kaen nk sumbat mulot dye!
dalam keta banyak pulak dye cakap..
pot pet pot pet
dei! ni mangsa colek ke hapa?!


sampai ja kami tingai dia tengah jalan!


bukak ja mata..
jeng jeng jeng..
SUPRISE!!
(reaction excited mcm eric leong)

F.Y.I
kalau p gambang water park ni time bufday ampa,
ampa akan dapat masok free..
ya.. aku ulangi..

MASOK FREE!!

dengan syarat tunjok i.c la..
depa takan habaq taw sal masok free time beday..
ampa kena tanya sendiri..
kalu tak bankrup jugak la depa ramai tau kan..

student price pon ada n boleh diguna bila2 masa termasok cuti umum..
ampa kena habaq ampa student and tunjok kad pelajar..
depa tak habaq and nyatakan ada student price..
kalu ampa tak habaq memang harga biasa la..

ADULT: RM21.90
CHILDREN: RM15.90 (kalu xsilap)..
STUDENT: RM18


tengok! dah excited birthday gegurl ni ^^
*click2 kasi besaq










p mana2 theme park mesti ada permainan ala2 ceni kan?? ^^
semua excited nak kena simbah


ni ja gambaq dalam tu yang aku ada..
ok fine!
kamera aku bukan waterproof!
so terpaksa la tingai dalam locker!





muka yang tired berenang overdose..


orang cakap ada pelangi tanda luck.
^^

anyway..
jempot la ke gambang waterpark..
walaupon tak gah macam bukit merah..
tapi aku prefer hat ni dari tambon..

tree top hill waterslide dye sangat best!
sampai terbang2 aku.. hoho
malangnya tadak gambaq la pulak..
google jela sendiri..
tak pon p sendiri.. 
habeh cita..

No comments:

Post a Comment