..... i'm under construction......

Saturday 5 May 2012

i was amazed O..O



surely ampa penah tengok kat fb pasal optical illusion yang membuatkan ampa nampak corak tu bergerak-gerak ryte??
well..
that was so last year.. haha..

aku found a very talented guy yang aku rasa sangat kagum gila dengan hasil kerja beliau..
he is DAIN FAGERHOLM
beliau guna stereographic drawing yang membuatkan gambar tu seolah2 3D man!
ala.. dulu kecik2 ampa penah tak beli pembaris or sticker yang ada dua gambaq tu?
alih kok sini gambaq laen.. alih kok sana gambaq laen..
(donno whether ampa paham tak benda yang aku describe ni)
macam tu konsep dia.. 
dye buat dua gambaq yang sedikit berbeza and then buat dalam GIF and
VOILA!!!




chantek kan??
the colour..
the drawing..
cer try tengok lama2..
macam 3D~
^^
KAGUM!
loike loike loike the monster pictures!! --
thus aku teros menjadi follower beliau
jom usha blog beliau
aku sangat mengesyorkan!  

http://dainfagerholm.blogspot.it/






1 comment:

  1. waaaaaaaaaaaa
    kagum gila
    luasss mata aku tengok. superB !

    ReplyDelete