..... i'm under construction......

Wednesday 6 April 2011

DOUBLE MUVIE DOUBLE MONEY

       Kuantan! negeri besaq tp xtaw nk p mna.. sigh~ tu baru duduk pahang 280hari.. dh buhsan.. tu belum cukop setahon! belajaq 4 tahon.. 3ton lagi mati kebuhsanan la aku... adeh2..

     Mula2 kami tgk citer Rango.. aku terpengaruh nk tgk Rango sebab suara sesumpah tu johny depp la! tp.. kekeciwaan melanda jiwa ketika tgk citer ni.. aku ni mmg la hantu kartun.. tp rango ni... sigh~ buleh la tahan kn muka dye.. muka cicak.. besa la ;p .. tp kartun dlm ni suma xcumel.. wowowo.. menatang hat dok kt padang pasir tu.. kering2.. comot momot.. keselekehan.. aku yang dok dlm wyg yg sejuk pon mula terasa 'heat' desert tgk citer ni.. menatang2 ni dok struggle carik ayaq.. aku pon turut terasa dhaga tiba2.. pepa pon.. layan jela~ dh beli
dh rm10 sorang
tiru gaye saye.. ^^
amek gambo ni tyme kua ngn mama raihan aritu.. 70% nk sama dh.. mata ja..haha
        Den kami tgk citer sucker punch.. mulanya aku buntu.. cerita apakah.. tgk trailer mcm bes.. rupanya cerita  pompuan ni saket mental.. eh.. yeka? dye ni kena tuduh saket mental.. tp mcm betol ja saket mental.. konpius aku. citer ni dunia mimpi dlm fantasi.. erks? bak kata mama raihan, imaginasi dan berhalusinasi berlebihan.. kui3.. xgheti la nk explain.. tgk la sendiri..aku layan ja.. bes gak..

tgk kt mega murah singgit sket.. rm9

       adeh2  parahla setiap kali keluaq xtaw nk buat pa...

wyg dok kuaq citer RIO and HOP..nk tengok tp....kna bayaq duet kem RM250.. terpaksa batalkan hasrat.. download sudey ^^

No comments:

Post a Comment