..... i'm under construction......

Thursday 7 April 2011

MISS BONEY has been borned!

HAPPY BORNDAY MISS BONEY!

who the hell is she?
did i know her??

*drum roll...

JJANG!!!

MISS BONEY!
       Aku beli tyme g lawatan g jb.. pakcik bas yg baek ati tu kta nk benti kt air hitam.. mmg JACKPOT la! before dat para lelaki membangkang kerna depa nk p shupping complex.. pe jadahnye depa nk p shupping complex mai jaoh2 ke johor.. xpatot2.. oleh itu para wanita membangkangnya dan mendapat sokongan dr pakcik2.. caya la pkcik!

       Setibanya d air itam mula la aku rambang mata. tu nak beli ni nk beli.. para wanita mula membeliakkan mata dr dlm bas melihat patong2 beso di luar~ Boys?? pffft... turun bas kejap ja.. bli mknan. den naek bas. apara luu! jalan la! beli kt awek2 byk tu patong2 bantal busuk.. g ar tawar..

        Pakcik tu bg sejam stengah jln2.. aku pon mula mempercptkan langkah aku.. jln2.. dlm ujan pon aku redah jua.. demi domo-domo..

       ERKS???!! DOMO-DOMO2?
    
       Ya.. itu lah hakikatnya.. actually aku nk beli domo2.. niii~

domo2~
       kt mulot petak dye tu buleh letak gambo~ tp punya la mahai.. aku dh la ada rm**.. nk cucuk duet tadak atm.. pagi tu dh la mkn maggi ja.. mmg aku nk melahap la stgi.. kalu aku beli domo2 ni mmg tadak la duet mkn aku.. punya la penat aku tawaq tp apek tu tanak kasi jugak.. aku pon beli la MISS BONEY..

      Aku and kinah pon pulang ke tempat pkcik bus menunggu.. kehampaan~ kekeciwaan~ sigh~ Kinah ni pon actually nk beli domo2 gak kt boyfren dye.. tp kes mcm aku la.. nk bli tadak duet.. atm berdekatan pon tadak.

       Kami pon patah la balik ke bus.. tgk2 ada 20menet lg.. aku pon ajak la kinah ni jalan2 usha2 hat bhagian atas.. aku xpenah plak p sbelah sana.. dok syiok punya jln aku ternmpak domo2 ni.. sja ja singgah tnya..

"nonya, brapa harga domo ni?" (cara aku tnya mcm nk bli.. padahal sja tnya..)
"wa kasi lu RM**"
"ala nya~ kasi murah sket la.."
"lu mau brapa?"
wa mau RM**" ( aku rasa mcm takan dpt.. gila murah kot aku mintak.. kedai laen sumpah xlayan aku dh.)

nyonya tu pon masok dlm tekan2 kalkulator..

"okey la.. wa kasi lu angkat"

       WAT THE......!!!! gila bapak murah! kinah pon dgn gembiranya beli dan mengucapkan trima kaseh padaku yg niat pada mulanya sekadar bertanya.. WARRGGGHH!! gila menyesal.. sengal tol g bli bunny tu.. baek bli domo... sigh~

     Aku dgn langkah beratnya pulang ke pangkuan pakcik bas sedangkan kinah berada dlm kegembiraan bernyanyi-nyanyi..

boney pon boney la

ni la domo2 kinah!! FRUSTTT!!

No comments:

Post a Comment