..... i'm under construction......

Friday 22 July 2011

im nuts??

kwn aku mula mengatakan im a lil bit cuckoo
im staying in da house for a very looooong tyme
why?
my blog dh jd girly2
my dress-up pon dh jd girly2

laaaa..
tu pon kta aku gila ka?
mmg dh aku pompuan
ampa yg gila kalau xnmpak aku seorang wanita..

post aritu depa kta 'amboi... dh pandai pki bunga besaq kt perot'
profile fb ' amboooi.. pakai dress flower2'
tu blom kasot
'uuuuu~ dh pki wedges ngn boot'

Natasha Shamshul
wats wrong wit dis??

so what?
kt kampus aku pki lawa2 ampa stg ampa kta aku nk p kuantan
kt uma la aku melaram..
mama aku ofcos bli baju gurly2 kt ank dara dye..

pasal background blog ni errr... no komen
aku kn suka cute2 stuff.. 
ampa ja xtaw 

sekali lg diulang yew
aku ialah w.a.n.i.t.a
so nothing wrong wit me k
aku still waras
thanks for ur concern! ^^

No comments:

Post a Comment