..... i'm under construction......

Friday 29 July 2011

my disaster day!

       Last monday was horrible. Considered it as my bad luck day. Why? Aku mls cherita pnjg.. just insan yg bersma aku ja taw how miserable i am on dat day

       Pepa pon thank ampa menempuhi bersama my bad luck day.. but still.. im having so much fun wlaupon plan hancus.. sorry it’s not going well as planned.. mmg dh terkeluaq dr plan pon. nnty kte karok lg smbil langgah mineral water 10rm

Xbyk gambaq pon sbb keterujaan aku menjunam di saat kespoilan plan aku.. maaf.. dh la gmbo amek cincai.. sori u guys!

nazighul mencari feel

 sopan ja.. blom mai hat dangdut lg ni

be a good boy n girl k! ^^


Lyla - nnty kte piknik kt tnjong asam k. Ang plan.. aku dh serik dh

Pqah – ang tipo! Tadak lampu pon msa aku blk! Takot aku..

Nazighul – be nice.. GOOD BOY!! ^^ 

Izwan – yeaa... ang idop lg.. dpt kawen~ jemput aku yew nnty

f.y.i – msa balik dr antaq piqah pon aku ikot blakang bas.. bongek tol.. tp dh cekap.. shiunng aku potong bas tu setelah membontoti bas itu slama 10mnet.. hak3

1 comment:

  1. tahniah kerana berjaya balik dgn jayanya! ang raya mana weh? nnt lepas raya kita pi piknik tnjumg asam. aku nak ari ahad! ada laksa!

    ReplyDelete