..... i'm under construction......

Friday 23 September 2011

mama raihan n ibu ayu..


slama ni aku dok sebot2 nma depa an..
tp aku xpenah tunjok lg gambaq depa.. 
post kali ni aku nk introduce depa kt ampa yew

back view depa.. 
front view depa..
yg kanan tu rahayu..
dye dak ganu..
seswai ngn nma dye mmg beliau ayu pon..
aku penah nyamar jadi mak dye sbb msa application utk ptptn aku sign bg pihak mak dye..
aku igt lg sbb aku sign nma mak dye midah..
rupa2nya nma mak dye bidah..
nmpak sgt kelentong..ekeke
antara kmi dye paling baek wooo~.. ^^

yg kiri nma dye raihan.. manja sket a'an..
dye dok kt kaki buket puncak alam..
dye paling kaya antara kmi.. sebab?
umah dye ada ekon.. kmi tadak... hak3
umah dye dkt dgn foreigner lagi taw..
kmi ni orang kampong je pon

i'm glad that i have a chance to get to know u gurls!

No comments:

Post a Comment