..... i'm under construction......

Saturday 24 September 2011

perjumpaan PERKASA dgn dak junior!


dh taon dua beb!
mesti la ada para2 adik2.. hehe.. aku kakak ni..
sumpah aku xdpt beza mna junior mna senior..
sma ja muka.. ada yg terlebih besaq mcm bapak budak pon ada padahal dak dip tu..
biaq betoi depa ni
orang zaman sekarang mengalami masalah penuaan ka?
tp depa mmg sporting abes la..
wa suspek sma lu! ^^ kakak suka.. hak3

aku sebagai exco tugas2 khas yg chantek (ekeke) diamanahkan utk mengutip yuran PERKASA bg budak diploma..
PERKASA stand for Persatuan Mahasiswa Kejuruteraan Awam dan Sumber Alam
dat is under my faculty

aku yg tudung pepel tu! haishh.. awat depa tngkap gambaq xnmpak muka ntah
sabar ye dik ^^
ni junior2 civil daku



orang2 besar PERKASA.. Daniel The Presiden, Kak Fizza The Vice Pres 1 and Shiwa The vice Pres 2
nani the exco publisiti 
anas, the handsome international senator 
dayah, the lil exco kebajikan
bdak2 yg jaga booth PERKASA
hat belakang x membantu yew.. mereka hiasan semata2
ni kira abg2 senior la.. hak3.. blakang tu bone. baju kelabu tu din and baju puteh tu kaer
byk lagi gambaq2 exco2.. tgk kt FB aku yew..


No comments:

Post a Comment