..... i'm under construction......

Monday 26 March 2012

bebal


"ayam betol!"
muka sambil memandang baju sendiri..
mamat yang tiba2 pusing lalu aiskrim terkena sweater aku kelihatan gabra mencari tisu.

"sori2.. saya tak tak perasan ada orang lalu tadi"

muka ni dah kerut2 tahan marah..
dalam hati ni dok nyumpah.

senyuman paksa ku hulurkan..
"sokay2"
sekali angkat muka..
duh! ensem wei..
dan2 senyum.. gatai!

"sori2.. tak perasan.. err.. nah"
dye bagi aiskrim kat aku(?)
ok bahagia sebentar..
dye rasa serba salah kot sebab kotorkan sweater aku kan.. 
not bad..
u do have manner.. ^^

"eh takpa la.. nak cepat ni.."
aku pon blah..
sempat toleh belakang balik..
dye bagi aiskrim yang dye huloq kat aku tadi kat makwe dye (kot)..

ok fine!
rugi aku tak amek tu aiskrim tadi!


No comments:

Post a Comment