..... i'm under construction......

Saturday 3 March 2012

KL day 2


terbit mentari semua dah siap.. 
excited para kanak-kanak untuk melihat dunia KL


pi Midvalley naek Rapid je dari rumah acu..
tambang pon singgit ^^


first time woh aku jejak kaki ke Midvalley.
maaf saya orang kampung.
tak penah pi situ..



kami pi MPH kat situ..
menghabiskan voucher.. ^^
tapi komik yang aku nak tadak kat situ..
so aku beli benda yang merapik2 ja.
buang sejam dalam kedai buku perot mula bernyanyi-nyanyi..
so....



tenkiu acu kerna treating ur sweet cute niece.. keke


raihan ayu effa makan nasik kandaq..
pa barang wei makan nasik kandaq kat KL..
pasni trip ke Penang pulak k!


for me aku makan noodle soup..
sedapp~ 


acu makan mee kari~


please behave rehan!





next sesi tangkap gambaq kat make-up room sebelah tandas ye..
nama pon pompuan bila jumpak cermin beso..




den kami ke KL sentral naek KTM..
hampeh tol train ni..
cakap sampai pukol3.10..
tapi sampai 3.40..
acu kata biasa la tu.. KL~





bagos jugak dia buat women coach..
tak la ada benda yang tak diingini berlaku kan..
tapi ada ja laki yang sesat..
tu dasar tak reti mematuhi peraturan



sesak gila!
nasib aku tadak claustrophobia..
mau pengsan jugak dalam ni.


dari KL Sentral kami amek train apa nma ntah ke KLCC..
ni baru kosong tadak orang.. fuhh..
masa ni raihan jejak kasih jugak jumpak una.. kawan KMPK dye..
so una pon ikot kami gak jalan2..




-Suria KLCC-






masa ni jejak kasih jumpak kawan lama kat sini..



merayau-rayau kami decided nak masok Petrosains..
first time gak aku pi..
sebelom ni kalu aku p ja mesti tutup or under construction..
nasib kali ni x.. wuhuuu~






bagi orang macam aku memang best..
aku memang suka p tempat2 macam ni..
muzium ke.. 



ada demonstration lagi suruh try ^^
masa ni pasal thermometer buat sendiri guna alcohol


sebagai bakal civil engineer im sucks on operating this machine..
entah awat aku tekan benda laen, benda laen yang jadi..
rosak gamaknya.. (tak dapat terima hakikat)

then masok ke stone age time..





masa ni earth quake stimulation..
duduk atas kerusi ni dye akan gegar2..
best ^^


ni komputer amek gambaq kita den ubah2 bentuk..
so funny ^^







ni kita kena baling kat center and dye akan ukoq kelajuan n kekuatan hit kita..



this one dye tengok sense kepekaan kita..
secepat mana kita kita respon pada alert 


this one for how kids see when crossing the road



den kami ke Kinokuniya..
found my comic but too expensive..
bout 68rm..
sigh~ xjadi beli.. baik baca online..
baek aku guna voucher lagi 50rm ni beli A4 banyak2..
save untuk final projek nanti... tu diaa..




den bergambaq depan Suria KLCC












hadiah birthday acukku..
"AKU TERIMA NIKAHNYA"
dah sampai seru la tu..









semua dah penat lepas bergambaq


lastly kami berpisah dengan una sebab dye kna balik UKM dah..
bye una! 
nanti jupak lagi ye

No comments:

Post a Comment