..... i'm under construction......

Saturday 1 October 2011

CONVO!!


CONGRATE KAK SITI!!


smoga berjaya di masa akan datang
anty akak mai la konvo tasha plak!
:
:
2 taon lagi
wowowo~
lamanya...

sabaq tasha..
2 taon je lagi
xlama aih. (sedang memujok diri sendiri)


ni bunga sabon aku bg kat kak siti.. wangi wooo~
rombongan cik kiah yg menyambot kehadiran kak siti 
family kak siti
kami budak komputer 
saya sesat.. sorang je budak awam ^^
junior n senior skolah menengah dolu
bakal grad anty yew ^^
masa tu i demand yew nk bunga byk2 yew
yeppiii








or perhaps aku nk jadi macam fateha
dye nak
:
:
:
:
:

kereta bmw as her graduation present (-.-")

lupa plak..
disini saya siti natasha nk mintak maaf kepada:
rahayu razali
serta
nur raihan yaakob
kerna xdapat menghadiri perasmian pembukaan kawad ampa
xdengaq bunyi alarm doh
sekian...

but still..
aku sempat tangkap gambaq ampa beruniform
hehehe

sapa berani kaco aku siap ampa.. ni bodyguard xbergaji aku taw!



No comments:

Post a Comment