..... i'm under construction......

Wednesday 19 October 2011

LUAHAN PERASAAN PART1


tak suka gila aku dapat bilik hostel taon ni
not because i have problem with my roomates
but aku ada problem dengan toilet aras aku

our toilet is just like &^%
nak masok pon rasa cam &^%$
yucks! ..

we're as LADIES should have manners..
should watch our attitude
and
also our HYGIENE!

if you have pretty face and you're hygiene person you're beautiful
 but
if you have pretty face and you're NOT hygiene person you're totally BEAUTIFOOL
you're worst then ugly people!

aku ni tak la pembersih but aku xla pengotoq sangat
 tp depa ni mcm tak hygine langsong

dah besaq pon kena remind ka
after doing our 'thing' FLUSH la wei!
susah sangat ka..
if takleh flush pon corok ayaq banyak2.. 
is it that difficult?


kalau nak basoh pinggan buang la sisa makanan dulu!
ni dah la xbuang.. kau biaq dye tersumbat
den minyak2 lekat kt permukaan sinki
tolong la...
rumah ampa pon takan ampa wat lagu ni?
mau kena penampaq se'das'?


after shower tu pastikan dinding2 bilik ayaq bersih
asal masok ja da buih2 lekat kat dinding
taw la ampa bubble bath 
bersihkan la balik


aku pulak selalu wat part time cleaner tolong ampa bersihkan
rambut gugur cam mak lampir tu aku jugak yang kuis2 buang
hampa mandi syok je ae
den bertakung bukan nk tlg buang.. mandi ja dengan takungan ayaq tu
aiyeee...
tak geli ka

pandai2 la jaga bila dah selalu guna
benda basic kot
asyik harap makcik cleaner mai cuci ja
kalau laki taw la ampa ceni cancel nak kawen!



*ingat nk boh gambaq toilet aras aku yg 'cantik' tu.. tp mencacatkan blog aku plak.. ee... geli aku

No comments:

Post a Comment