..... i'm under construction......

Sunday 9 October 2011

tasha becoming gurly-geli?

if 
ni if je ae
kalu aku pakai macam ni rasa2 chantek tak?

summer bohemian long dress wh8169
woot2~
^^ ~ 
sweet tak?
ofcos la im wearing with a long-sleeves cardigan
kang kena kejaq dengan parang pulak kan by my tokyah..haha

Picture of HUE IT GIRL Long-Sleeve Cardigan + Sleeveless Dress 1023063008 (HUE IT GIRL Apparel, Womens Suits, South Korea Apparel, South Korea Suits)
pakai with top kaler krim like dis kan
comei~
(membayangkan aku pakai..haha)

minah tu pakai lawa la sebab dia lawa..
aku ni
mmm.. teragak2 nak beli
kang aku pakai ada orang baling batu plak kan (-.-")

aku rasa sekarang musim aku loike long dresses kot
suma long dress/skirt siam tu aku suka
sebab mostly corak dia cam etnik
they say dis is BOHEMIAN style
saya suka~

dayum! i want one..
esprit boheman 2.jpg
drooling~
aku try jugak carik yg long-sleeves
kang takot serabai pulak nampak pakai  berlapis2 ni
but mostly yang long-sleeves aku jumpak mesti macam ni

habahaba >.<
cekci~
lehiaq luas bebeno
aisshhh..

me loike jugak style pakai long skirt saja


esprit skirt.jpg
long skirt ni bley pakai t-shirt biasa ja
macam ni

karen millen 10 styles of fashionable cotton t shirts in summer (Three)   UK & Ireland


nampak santai relax kan?
rasa nak beli sehelai la
nanti kalau aku dah beli aku show-off kat ampa ae ^^
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
kalau aku pakai macam ni tanpa syak wasangka kompem kena baling batu
bajet sweet comei abeh la
muka cam orang asli nak belagak korea apa 
haha

2 comments: