..... i'm under construction......

Wednesday 30 November 2011

little person


tetiba teringat si kecik ni


ni anak uda aku 
nama sebenar: panjang sangat.. maleh nak mengeja.. haha
nama panggilan: chak a

uda aku pi haji 
so aku la jadi babysitter sat masa cuti aritu
seminggu ja pong.. haha

bagus chak a ni
tak nangeh sangat
maen sorang2
kalu terjaga pon dok diam ja dalam buai.. tak mogok2
kerja dia nampak ja orang dia senyom
haha
dats more i loike it
buas sket ja..
takat dok rabat2 kerusi 
tapi kena pegang pasal dye ni maen lepas ja tangan
bajet dah pandai berdiri la tu





mata bolat nak korek2.. 
muahaha

and by the way adek aku dah sunat
sebagai hadiah sunat babah aku bagi PSP GO(?)
wajarkah?
tak aci gila!
sunat je pon
aku sunat tak dapat pepa pon!
ini sudah lebih.. 
berontak lapar sejam! gggrr..


No comments:

Post a Comment