..... i'm under construction......

Tuesday 29 November 2011

SUKFAC


playing volleyball for my faculty
dapat no 2 pon jadik la..
kalah dengan FKEE (fakulti kejuruteraan elektrik n elektronik)
pfftt..


but not bad la
kitorang ari game baru nak buat sesi perkenalan 
bongek tak?
haha
kira kami tak pernah berlatih or jumpa selama ni
puncanya gara2 suma busy bila time nak praktis
bila ari game baru aku taw aku sorang ja budak tahun dua
teamate aku suma kakak2


aku ni dah la mengalami sindrom short term memory
baru tanya nama apa
5 menet kemudian mesti lupa
last2 time game aku "wei2" or "akak" je senang
hee~

and also i found someone yang aku carik selama ni
thanks to nasiruddin kerna mengetemukan kami
hak3 ^^ 
and also thanks to ayu kerna sanggop jadi
peneman+manager+fotografer+watergirl
and also mamarazi (?)



ni semua kerja ayu..
pa nak jadik dengan ang ni
ish2 ;p

No comments:

Post a Comment