..... i'm under construction......

Friday 11 March 2011

Dendam Kesumat!

       Aku xtahan dh..! ak xtahan dh!!!! Setelah menahan hati dan perasaan selama 3minggu berturut2 akhirnya dendam aku terbalas jua.! Muahaha...! Selama ni ang mkn makanan aku tanpa izin. Datang bilik aku xdiundang. Wat mcm rumah sendirik plak tu. Den ayaq masak aku pon ang nk cilok.! GRRR... ini sudah lebih ni... Akhirnya.. Tanggal 10 Mac yakni semalam ari, ak diiringi, mama rehan n ibu ayu keluar ke bandar untuk membeli ini!!!

JAJANG!!!
--ubat semot!! ngeh3 -
       Mati la kau cik mut!  Sapa suruh membiak di bilik aku.. aku dh musnahkn tempat depa berkumpol pon depa mai balik. xreti bahasa betol. Ubat semot ni seyes bau sedap. Macam cookies.. Nyum2.. Kalu depa xmai makan ak xtaw la nk watpa lg.. sigh~

       Semot bilik ak ni brutal gila.. kapas muka ak pon dye makan.. mutant ke apa semot bilik aku ni. desperate sgt kot.. cian... air masak ak ampa minom tp 100plus ak xminom plak.. ayaq masak ak yg menitik ats kertas tu, esoknya berlubang.. ish2.. Gamaknya semot ni suka kot kertas cicah ayaq masak. no more kesian tu u wahai cik mut.. nikmatila biskut berperisa racun ini..  Muahaha..


Mula2 aku letak kat sini 

- ats meja.opss... baru terperasan yg kertas tu assignment surveying punya.. ish.. lantak la -
Den aku letak atas lantai kat dua tempat

- tepi almari baju satu -

- tepi pintu satu - 

       Setel!... kepada yang berbahagia ratu semut, dato semot,incik semot, puan semut..... Sila O Sila... mai2 makan.. rugi ampa.. sedap ni.. bawak balik sarang yew.. jgn lupa. kasi ank2 mkn..^-^ ( senyuman yg penuh bermakna )


     Arahan plastik tu tules 3 ari koloni semot tu mati... tunggu yew result dye dlm 3 ari.. hehe.. 


        Tu diaaa... smpai 4 ang beli .. ang nk watpa.. huhu.. nk wat cena. dye juai 4 teros.. kalu ikot ati mmg nk bli nk bli 1 ja.. tadak gheja cek nk beli byk2. ak baru ja nk bg2 kt org yg memerlukan. Den depa berkata.. " xpa..simpan ja .. bley guna 4tahun dok ostel. setiap taon pindah bilik.. xpayah beli dh.."
waa... bernas.. mampu ke aku simpan smpai 4taon..haha

pepa pon tunggu result dlm masa 3ari yew...

* ketika daku abeh menaip tiba2 ada semot2 bekejaran plak dh masok celah2 keyboard lappy.. arggghh.. frust kna korek2

No comments:

Post a Comment