..... i'm under construction......

Wednesday 23 March 2011

my dream home cweet home

       bila ak dh besaq, dh keja, dh ada duet aku nk beli tanah.. beli tanah buat rumah. kalu bley aku tanak beli rumah yang dh siap.. aku nk design sendiri.. nma pon amek civil engineering.. guna la kepakaran sendiri utk wat umah sendiri kn.. bila dh siap mesti heaven gila.. puas... ni ciri2 umah idaman aku


WARGHHH!! TANAK!! BUKAN INI YANG AKU MAU!


NI OVER PLAK.. INGAT FAIRYTALE KA?!


HAT NI MCM XMAMPU PLAK.. NTAH BAPE BILIK DYE ADA

************************************


HAA!! INI YANG AKU MAU.. MODERN HOUSE!.. umah ak xdak bumbong.. suma petak2.. kira cam studiohouse gak la.. nak2!

************************************
Den blakang umah aku, aku nak garden.. aku bukan jenis suka gardening.. oleh itu aku akan upah tukang kebun untuk menjaganya.. hehe


Overnya blakang rumah aku cenggini.. no3...
simple ja.. da pokok2.. xde gambo la plak..


 hat ceni aku tamo.. aku tanak umah aku ada kolam renang ka.. kolam mini air terjun ka.. payah! kna cuci slalu + bazir air + mengelak dr pembiakan aedes.. BERNAS! haha

tp yg kompem nk ada deck atau porch camni.. tmpt famili aku n anak2 aku minom teh ptg2.. haha ^^


aku nk bumbung daon ni kat blakang umah aku.. sejok~ redop ja... xtaw nk sumbat mna.. anty la pikiaq


aku tanak letak patong pepa kat taman umah aku... scary~


*********************************************

den aku nak garaj letak keta... aku tanak keta aku kat luaq.. kna taek burong la.. or panas bila masok keta tyme kua tengahari... aku sayang keta~


TADAAA!! mak aih... bankrup aku nak wat cenggini oi..... parkir besa hat berbumbong mcm gambo kt bwh ni pon ok wat


(tetelan ayaq lioq den) kalu dpt ceni pon AMIIN~ ^^

***************************************

LASTLY.......


pagaq simple ceni ja.. nma pon modern house.. ni ja yg suit dgn uma aku...

ni baru luaq umah... anty aku cite dalam umah pulak deh... ^^

2 comments: