..... i'm under construction......

Tuesday 15 March 2011

Pabila aku xdak Keja

    









Haha.. chantek x robe ak bli ni?? pesyen baru punya.. haha.. tadak juai kt mna2 ni.. limited edition woo.. pakai pon rasa mcm harry potter ja... sapa nk order mai pesan kat ak..




KENA TIPO!
haha...




ni actually baju ujan budak2 palapis.. ak g bilik mama rehan. tiba2 ter'usha' la kak aini (rumate mama rehan a.k.a budak palapis juga ) dok gantong bju ujan dye tepi katel.. lantas menarik perhatian aku untuk dipakai. ak pon mencubanya.. fabulous!

nk2! nk satu! tapi hampa.. kak aini kata bdak palapis ja da.. bukan untuk dijual... wowowo.. keciwa gila.. aku xtaw knapa.. aku rasa menarik sgt2 baju ujan ni. tebai la jugak. bley ak guna bila aku da amali surveying kn.. dok syok2 ukur jln tetiba ujan ley pakai bju ujan ni.. setakat pki payong tempias jugak.. lastly bju basah pale ja kering.. haha..

knapa la dye xjuai.. huhu.. nk sejibik mcm ni jugak!. aisshh.. xpala.. xmampu untuk miliki tp ak dh try pki n posing2 ngn bju ujan ni pon jadik la.. ^^


No comments:

Post a Comment